PROJEKTI
Projekti se izvajajo v vseh oddelkih podaljšanega bivanja OŠ Rudolfa Maistra Šentilj in na podružnici v Ceršaku.
Z MALIMI KORAKI PO SVETU
Pri projektu bomo ponovno spoznavali značilnosti posameznega kontinenta oziroma države, glavne naravno in družbeno geografske značilnosti, otrokom bomo pokazali velik zemljevid, predstavili državo s pomočjo projekcije, pokazali spominke iz različnih držav, ob tradicionalni glasbi jih naučili plesnih korakov, pogledali kakšen značilen risani film in jih naučili iger sveta, ustvarjali različne umetnine ter na koncu v času kosila poskusili za posamezno državo tradicionalno jed. Države po svetu smo v kolektivu naključno izbrali.
Otroci z velikim zanimanjem aktivno sodelujejo
Program je pester in zanimiv saj je poleg spoznavanja različnih tehnik ustvarjanja in oblikovanja bo otrokom nudil tudi gibalne aktivnosti, skozi tradicionalne plese in zabavne animacijske igre sveta. Osnovni namen projekta je , da otroci tako raziskujejo, se sproščajo ter se veliko novega naučijo.
Aktivnost bodo opravljali vsi oddelki podaljšanega bivanja, od 1. do 5. razreda.
Nosilka projekta: Barbara Magdič, prof. geografije in sociologije
MALI ZNANSTVENIKI
Na osnovni šoli Rudolfa Maistra Šentilj v Slovenskih goricah, smo v šolskem letu 2014/2015 pričeli s projektom »mali znanstveniki«.
Pri projektu bomo izdelovali različne kemijske poskuse, videli zanimive kemijske reakcije ter se ob tem kaj novega naučili.
Otroci bodo spoznavali, poskušali argumentirati, natančno opazovali, sami poskušali priti do zaključka in aktivno sodelovali pri eksperimentih.
Aktivnost bodo opravljali vsi oddelki podaljšanega bivanja, od 1. do 5. razreda.
Nosilka projekta: Barbara Magdič, prof. geografije in sociologije
UMETNIK IN SLIKA
Učenci bodo spoznali umetniška dela treh svetovno uveljavljenih umetnikov, ki bodo navdih za njihovo likovno ustvarjanje. V šolski avli bo po vsakem sklopu razstava likovnih del, ki jih bodo učenci ustvarili na likovnih delavnicah.
Nosilka projekta: Polona Maher, prof. likovne umetnosti in akademska kiparka
BRALNA PISMENOST
S projektom Bralna pismenost želimo z različnimi dejavnostmi (pravljični nahrbtnik, pravljične urice, minuta za branje, branje drug drugemu, poustvarjanje …) v vseh oddelkih podaljšanega bivanja učence predvsem dodatno motivirati za branje, jih k branju spodbujati ter razvijati zavest o pomenu branja. V prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju je poudarek predvsem na branju in razvijanju bralnih tehnik, v 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju pa ob tem še na razvijanju bralnih strategij in bralnem razumevanju.
Nosilka projekta: Tadeja Roškar, prof. slovenščine