NARAVOSLOVNI DNEVI
Učenci aktivno in sistematično dopolnjujejo in poglabljajo teoretično znanje, ki so ga pridobili med rednim poukom, in ga povezujejo v nove kombinacije. Dejavnosti jih spodbujajo k samostojnemu in kritičnemu mišljenju, omogočajo uporabo znanja ter spoznavanje novih metod in tehnik raziskovalnega dela (terensko, laboratorijsko delo itd.). Aktivno opazujejo, spoznavajo in doživljajo pokrajino kot celoto in posamezne sestavine okolja, spoznavajo in razumejo sobivanje človeka in narave. Intenzivno doživljajo naravo, odkrivajo njene lepote in vrednote, oblikujejo pozitiven odnos do narave, življenja, učenja in dela.
razred |
1. naravoslovni dan |
2. naravoslovni dan |
3. naravoslovni dan |
1. |
12. 9. 2014 Prometna varnost |
9. 10. 2014 Ogled malih živali na kmetiji, poustvarjanje |
28. 5. 2015 Strokovna ekskurzija v Maribor |
2. |
9. 10. 2014 Ogled malih živali na kmetiji, poustvarjanje |
10. 4. 2015 Skrb za zdrave zobe ob zdravi prehrani |
28. 5. 2015 Strokovna ekskurzija “Pastirski dan” – Vače |
3. |
23. 9. 2014 Zdrava prehrana |
9. 10. 2014 Ogled malih živali na kmetiji, poustvarjanje |
28. 5. 2015 Strokovna ekskurzija – Kekčeva dežela |
razred |
1. naravoslovni dan |
2. naravoslovni dan |
3. naravoslovni dan |
4. |
10. 10. 2014 Steklopihaštvo |
21. 11. 2014 Trad. slov. zajtrk |
28. 5. 2015 Zaključna eks. |
5. |
20. 10. 2014 Zdrav duh v zdravem telesu |
21. 11. 2014 Trad. slov. zajtrk |
28. 5. 2015 Zaključna eks. |
6. |
7. 10.2014 Osebna higiena |
21. 11. 2014 Trad. slov. zajtrk |
29. 5. 2015 Zaključna eks. |
razred |
1. naravoslovni dan |
2. naravoslovni dan |
3. naravoslovni dan |
7. |
7. 10. 2014 Voda in orientacija |
21. 11. 2014 Trad. slov. zajtrk |
22. 6. 2015 Optika |
8. |
7. 10. 2014 Naravne nesreče |
21. 11. 2014 Trad. slov. zajtrk |
29. 5. 2015 Zaključna eks |
9. |
7. 10. 2014 Naravne nesreče |
21. 11. 2014 Trad. slov. zajtrk |
3. 2. 2015 Biotehnologija |